Doet u mee?

Wellicht heeft u al foto’s/berichten voorbij zien komen dat verschillende wijken al druk bezig zijn met de wagens voor zaterdag 16 september. Wij faciliteren het bloemencorso, maar zonder deelnemers stelt het corso niets voor. Wij roepen dan ook iedereen op om mee te doen met ons mooie bloemencorso, om het nog spectaculairder te maken dan het al is! U kunt zich inschrijven in de volgende categorieën:

Kindercorso (tot 5.000 dahlia’s):
Voor de kleinste telgen (t/m 15 jaar) van het gezin.
Heeft u een skelter of bolderkar, verbouw deze dan tot kleine corsowagen! Let wel, het is een kindercorso, dus het kind moet centraal staan. Er wordt met dahlia’s gewerkt en om het eerlijk te houden hanteren wij een maximum van 5.000 dahlia’s (=/- 10 vierkante meter) en het geheel moet 75% bedekt zijn met dahlia’s.
Voor meer informatie: facebook.com/kindercorsovoorthuizen

Kleine wagens (5.000 t/m 25.000 dahlia’s):
Wilt u met een vriendengroep, teamgenoten, familie of collega’s iets leuks bouwen?
Dan is de categorie kleine wagens wat voor u! Leeftijd en aantal personen spelen geen rol. Alle kleine wagens worden wel bestoken met dahlia’s.
Deelname is gratis! Uiteraard zijn de bouwkosten en kosten voor de dahlia’s voor eigen rekening, wel kunt u de dahlia’s bij het bestuur bestellen.
Voor meer informatie: mail@floraliavereniging.nl.

Grote wagens (vanaf 25.000 dahlia’s):
Verschillende wijken zijn nu al druk bezig met het bouwen van hun creaties. Wilt u een van deze wagens uitdagen met uw eigen creatie? Wij nodigen u en uw groep van harte uit! Ook in deze categorie wordt met dahlia’s gewerkt. Het thema is dit jaar vrij, dus u kunt alle kanten op!
Voor meer informatie mail@floraliavereniging.nl.

Reclamewagens:
Wilt u met uw bedrijf reclame maken voor een groot publiek? Dan is de categorie Reclamewagens wat voor u!
Aangezien wij een bloemencorso zijn, verlangen wij dat de reclamewagens voor minimaal 20% bedekt zijn met bloemen (voorheen 30%). Dit kunnen bloemstukken zijn met dahlia’s en/of andere bloemen.
De kosten van deelname zijn 35 euro per aaneengesloten combinatie, per rondgang.
Voor meer informatie: mail@floraliavereniging.nl

Voor alle categorieën geldt…. U hoeft niet uit Voorthuizen te komen om te mogen deelnemen! En u wordt gejureerd door een deskundige jury!